תהליך הפקת הסרט לעסק שלכם

הכירו את תהליך העבודה איתנו

היכרות וקבלת בריף

בהתחלה אנחנו מדברים, אתם מספרים לנו על החברה או על המוצר שלכם ובעיקר על הסיבה שאתם מעוניינים להפיק סרט. בשלב הזה אנחנו מתחילים לשאול אתכם שאלות: מה מטרת הסרט? מי קהל היעד? באיזו שפה מדברים בו? אולי בכמה שפות? לאיזה סגנון ויזואלי אתם מתחברים? ועוד שאלות שיעזרו לנו להבין איזה סרט אתם צריכים והכי חשוב מה יהפוך אותו לאפקטיבי.

פיתוח קונספט קריאיטיבי

בשלב הזה מחלקת הקריאייטיב שלנו יוצאת למסע רווי קפה של חיפוש יצירתי, שבסופו אנחנו שולחים לכם קונספט (או מספר קונספטים) עם הצעת מחיר.

הצעת מחיר

עלות הסרט היא נגזרת של גודל והיקף העבודה הנדרשת בכל סרט. ובכל זאת, כמה בערך עולה סרט תדמית? בממוצע מחיר הסרטים שאנחנו מפיקים נע בין 25 אלף ₪ ל-60 אלף ₪. בדרך כלל לא פחות מ-15 אלף ₪. יש גם סרטים שעולים 100 אלף ₪ או אפילו 200 ו-300 אלף ₪.

תסריט וסטוריבורד

זה השלב שבו אנחנו כותבים את התסריט. התהליך הזה לוקח בממוצע בין 3 ל-30 כוסות קפה ובסופו אנחנו שולחים לכם תסריט. אם הדראפט הראשון לא מספק אתכם זה בסדר - נשלח לכם דראפט מתוקן בהתאם לדרישותיכם. לאחר אישור התסריט נצייר אותו בסטוריבורד על מנת להמחיש כיצד יראה הסרט ולאחר אישור הסטוריבורד נצא לצילומים.

צילומים

זה השלב החשוב והקצר ביותר בתהליך ההפקה. בדרך כלל הוא נמשך יום אחד, שבמהלכו כל המשרד מגויס לפרויקט כמו יחידת קומנדו מובחרת עם אנרגיות גבוהות, על מנת שיום הצילום יתוקתק כמו שצריך.

פוסט פרודקשן

לאחר שחומרי הגלם מגיעים מהצילומים, אנחנו מתיישבים לערוך אותם כדי להפוך את הסרט להכי טוב שהוא יכול להיות ולתת לו את הטאץ' הסופי. לעתים בחדר העריכה מתגלות "הפתעות משמחות" שמשדרגות את הסרט אפילו מעבר למה שתוכנן.

הקרנת הסרט

כשהסרט מוכן אנו מזמינים את הלקוח להקרנה אצלנו במשרד. זאת ההזדמנות של הלקוח לראות במו עיניו את "הויז'ן", שעד כה היה ניתן רק לדמיין אותו. אבל זאת לא המילה האחרונה - הלקוח יכול גם לתת פידבק, בעקבותיו נערוך שינויים עד שהסרט יהיה לשביעות רצונו.

הגשת סרט סופי

בשעה טובה הסרט מוכן. זה השלב שבו אנו שולחים ללקוח את הסרט הסופי בפורמטים שנקבעו מראש.

צפייה מהנה!

דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר