כיצד ניתן להגדיל את לקוחותיך על ידי סרטון תדמית לעסק

10.08.2017

אחד הדברים הראשונים העשויים להכשיל כל עסק בהגדלת לקוחותיו הוא חשיבה סטנדרטית, שבלונית ומשעממת. ישנם עסקים רבים ה"תקועים" על הדרכים הישנות לשיווק ופירסום העסק שלהם. בדומה לכך, ניתן לראות שישנן חברות המנסות לגייס עובדים דרך השיטות הישנות – כגון מודעות בעיתונים, או תליית מודעות בשלטים שונות ולעומתן – חברות חדשניות המגייסות עובדים דרך רשתות חברתיות כמו לינקדאין ופייסבוק, פירסום אינטרנטי מיוחד כגון הפצת סרטון תדמית לעסק על העובדים בחברה וכדומה.

כדי להגיע למטרה שונה צריך לפעול בדרך אחרת, לא כך? הרי אי אפשר לפעול באותן דרכים ולצפות לתוצאות שונות. לשם כך, קמו חברות פירסום ושיווק רבות וכל אחת מהן מציעה את רעיונותיה. כדי שבעל עסק יידע איזו חברה היא המתאימה ביותר, עליו לבצע סקר שוק ולבחון אילו עבודות קודמות נעשו אליהן הוא מתחבר. זה לחלוטין מובן וצפוי שבכל הנוגע להפקת סרטון תדמית מחיר יהיה אחד מהשיקולים הראשונים שעולים. אך כשיש תחרות כה גדולה בין חברות של הפקות סרטי תדמית ישנם גורמים אחרים אותם כדאי לקחת בחשבון; הגורם החשוב בכל הסיפור הזה הוא למעשה הגורם האנושי. אם חברת הפירסום תדע להתחבר למוצר או לשירות, לבעל העסק ולצרכיו ולאפיין לעומק את קהל לקוחותיו – ייתכן שתוכל לקלוע קמפיין פירסומי הולם.

כאמור, סרטי תדמית הוא תחום מאוד נפוץ וחדשני כיום. למשל חברות סלולר משווקות סרטי הדרכה כדי שלקוחותיהן יוכלו להשתמש במוצרים המורכבים שלהן. תוך כדי הן גם מכניסות מסרים ותכנים סמויים לשיווק שלהן, מעניקות מידע על רכישת אביזרים נוספים ועוד. הרבה חברות ועסקים, שהבינו את חשיבות היצירתיות וחקיקת המותג העסקי בזכרון הלקוחות, בוחרים ללכת דווקא בכיוון של סרטי אנימציה ולייצר עניין ברשת דרך סרטוני תדמית אלו.

מה מביא לקוחות לעסק???

כדי להביא לקוחות לעסק, צריך להרשים אותם עם מוצר או שירות מיוחד ושונה מהמתחרים ולהפתיע אותם. ההפתעה צריכה להיות על ידי העברת אפקט "וואו". זה אומר העברת מסר חוויתי, רגש ושימוש בכל החושים האפשריים. לכן רבים בוחרים בסרטוני תדמית כשיווק לעסק שלהם. סרט תדמית ניתן לחוש באמצעות חוש הראייה וחוש השמיעה שהינם מאוד דומיננטיים עבור כולנו. את הסרט ניתן להפיץ באמצעות רשתות חברתיות, באתר החברה, בטלוויזיה ובאמצעות שלטי חוצות אינטראקטיביים.

חשוב לשים לב שסרטון תדמית לעסק בין אם הוא סרטון וידאו או שמא סרטון אנימציה, הוא אינו אמצעי הפירסום היחידי שתשתמשו בו. יש לפרסם במדיות נוספות כגון פירסום בגוגל, באתרים גדולים, בפייסבוק ועוד.

בהצלחה!!


דברו איתנו

דרך מנחם בגין 88 תל-אביב מיקוד 6713835

טל: 077-5125110

פקס: 077-5125113

talk@marketmaster.co.il

יצירת קשר